تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۰۵۹۲
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد

انهدام باند حرفه‌ای کلاهبرداری به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند حرفه ای به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در تبریز خبر داد.
انهدام باند حرفه‌ای کلاهبرداری به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال
به گزارش حادثه نیوز، سردار "علی محمدی "در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران  و سایر شهرستان ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوري مدارک ميداني و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسايي و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عمليات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگير شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته  و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال از 900 نفر با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: هر 4 متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.
https://hadesenews.ir/vdcgxn9q.ak9zy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما