تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۰۵۷۹
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده یگان ویژه استان خراسان رضوی از نجات کودک 5 ساله با حضور هوشمندانه و برق آسا ماموران پلیس تخصصی نوپو خبر داد.
نجات کودک 5 ساله از دست پدرش توسط پلیس یگان ویژه مشهد
به گزارش حادثه نیوز، سردار محمد علی غزلی از نجات کودک 5 ساله توسط واحد تخصصی رهایی گروگان یگان ویژه استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 فرمانده انتظامی مشهد مقدس مبنی بر وقوع گروگانگیری کودک 5 ساله، نیروهای گروهان نوپو این یگان خود را در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رساندند.

فرمانده یگان ویژه استان خراسان رضوی افزود: پس از بررسی ها و تحقیقات اولیه توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، مشخص شد مردی 45 ساله در پی اختلافات خانوادگی و با توجه به نداشتن تعادل روحی و روانی مناسب با استفاده از سلاح سرد فرزند 5 ساله خود را در داخل منزل مسکونی محبوس و به گروگان گرفته است.

وی بیان کرد: با حضور هوشمندانه، برق آسا و به موقع پلیس ویژه و با استفاده از شگرد های پلیسی؛ مذاکرات اولیه و انجام عملیات روانی روی فرد گروگانگیر در کمتر از یک ساعت، نهایتا متهم گروگان را رها کرد اما ماجرا در این جا به پایان نرسید و گروگانگیر با تهدید ماموران به خودکشی، خود را به لبه پرتگاه پشت بام رساند و ماموران واحد نوپو در یک لحظه خود را به گروگانگیر رسانده و جان وی را نیز نجات دادند.

غزلی در پایان با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان دغدغه اصلی و خط قرمز پلیس است، و با هر گونه قانون شکنی بدون هیچ گونه اغماضی برخورد مناسب و قاطعانه ای خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه خوشبختانه به احدی آسیبی وارد نشد و کودک در سلامت کامل تحویل خانوده خود و فرد گروگانگیر تحویل مراجع قضائی شد.
https://hadesenews.ir/vdcb9sb8.rhbgzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما