تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۱۰۵۷۷
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

عامل قتل عام مسلحانه در محاصره پلیس کشته شد

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که تیر ماه سال جاری با استفاده از اسلحه جنگی 4 نفر را به قتل رسانده بود در درگیری مسلحانه با پلیس، جان خود را از دست داد.
عامل قتل عام مسلحانه در محاصره پلیس کشته شد
به گزارش حادثه نیوز، سردار مهدی حاجیان از دستگیری فردی که با استفاده از سلاح جنگی چهار نفر را به قتل رسانده بود، در درگیری مسلحانه با پلیس خبر داد و گفت: یازدهم تیر ماه سال جاری مردی با هویت معلوم به علت اختلافات قبلی 4 نفر مرد از اعضای یک خانواده را در یکی از مناطق روستایی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه به قتل رسانده و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به حساسیت موضوع؛ از نخستین ساعات وقوع جنایت دستگیری متهم با جدیت در دستور کار یگان های تابعه این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات اطلاعاتی – فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

وی ادامه داد: سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه و با پیگیری های شبانه روزی ماموران انتظامی، محل اختفاء متهم در یکی از ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان کرمانشاه شناسایی و صبح دیروز تیم هایی تلفیقی از انتظامی شهرستان کرمانشاه و پلیس های اطلاعات و آگاهی به منظور دستگیری وی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تعقیب و گریز چند ساعته متهم در ارتفاعات کوهستانی منطقه، تصریح کرد: در حالیکه متهم توسط تیم های عملیاتی پلیس در محاصره قرار گرفته بود، ماموران با دادن هشدارهای قانونی وی را دعوت به تسلیم شدن کردند، اما وی بدون توجه به اخطارهای پلیس با استفاده از سلاح گرم کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران پلیس نمود.

حاجیان خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران نیز متقابلا با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم نمودند که در نتیجه این درگیری مسلحانه وی زخمی و بلافاصله توسط ماموران به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش کادر درمان و انجام اقدامات پزشکی ، متهم جانش را از دست داد.

وی عنوان کرد: از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف، 2 تیغه خشاب، تعداد 33 فشنگ جنگی و یک دستگاه دوربین شکاری کشف گردید.
https://hadesenews.ir/vdcjaiev.uqeyazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما