تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۰۶۱۹
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده انتظامي شهرستان آران و بیدگل از دستگيري قاتل شهروندی 24 ساله و 3 همدستش در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
دستگیری قاتل شهروند 24 ساله و همدستش در اصفهان
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده از دستگيري قاتل شهروندی 24 ساله و 3 همدستش در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: در پي تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 و اعلام درگيري منجر به قتل در يکي از محلات شهرستان آران و بیدگل و متواري شدن عاملان این قتل، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: در تحقيقات ميداني صورت گرفته مشخص شد، قاتل در يک مهمانی در یکی از محلات شهرستان با سلاح سرد شخصی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده که با توجه به شدت جراحات وارده این شهروند 24 ساله در مرکز درمانی فوت می کند و قاتل و دیگر همدستانش بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواري می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه توسط ماموران پليس امنیت عمومی، هويت و مخفيگاه قاتل فراري در يکي از محلات حاشیه ای شهرستان شناسايي و عملیات پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری و 3همدست دیگرش در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در 2 عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر می شوند.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه قاتل انگيزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلي با مقتول عنوان کرد و گفت: متهمان با تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحویل و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
https://hadesenews.ir/vdcgy39q.ak9zq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما