تاریخ انتشار :شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۰۶۱۲
جالب است ۰
حادثه نیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی گروگان 5 میلیارد تومانی در عملیات‌های پیچیده خبر داد.
آزادی گروگان 5 میلیاردی در عملیات‌های پیچیده پلیسی
به گزارش حادثه نیوز، کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با ربوده شدن مردی جوان از شهرک گلستان و انتقال وی به یکی از استان‌های غربی کشور، از سوی چند گروگانگیر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت، متهمان با چرب زبانی شاکی پرونده را به خانه‌ای در شهرک گلستان دعوت و وی را به خاطر دریافت پنج میلیارد تومان با خودروی پراید به یکی از استان‌های غربی کشور ربوده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آدم ربایان برای برادر شاکی پرونده فیلم‌های شکنجه ارسال و درخواست پول می‌کردند، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه کیفری دارند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی پس گذاشتن یک قرار صوری در پمپ بنزین شهر موردنظر با دستور قضائی راهی آنجا شدند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از متهمان را با تیراندازی هوایی دستگیر کردند.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه متوجه شدند، فرد ربوده شده و متهمان دیگر پرونده در خانه‌ای نیمه‌کاره در یک روستا هستند که خیلی زود پای در آنجا گذاشتند و با عملیات‌های ضربتی موفق به رها سازی گروگان و دستگیری دیگر متهمان پرونده شدند.

رئیس پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از متهمان سلاح‌های جنگی کشف شده است، عنوان کرد: گروگانگیران، پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی برای دریافت پنج میلیارد تومان با اجرای نقشه قبلی اعتراف کردند.

گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و فرد ربوده شده به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.
https://hadesenews.ir/vdcj8mev.uqeyvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما