تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۰۶۲۶
جالب است ۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

عامل اسیدپاشی در تهران کشته شد

حادثه نیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اسیدپاش تهرانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه متهم هنگام دستگیری اقدام به فرار کرده بود و مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به کمر به پایین وی شلیک کردند، این متهم در بیمارستان جان باخت.
عامل اسیدپاشی در تهران کشته شد
به گزارش حادثه نیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: دی ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره اسیدپاشی به یک نوجوان در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند نوجوانی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود در یکی از ایستگاه‌های بی‌آر‌تی تهران (محدوده آیت‌الله سعیدی) با فردی درگیر می‌شود که در ادامه آن فرد با استفاده از اسید، صورت آن نوجوان را مجروح می‌کند و سریعاً متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند که 3 فقره اسیدپاشی مشابه در سطح شهر تهران اتفاق افتاده است که بلافاصله پرونده‌ها برای رسیدگی به  اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

ولی‌پور گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق شدند در یکی از خیابان‌های جنوب تهران حین گشت‌زنی فرد مذکور را با مشخصات ظاهری اعلام‌شده شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی اقدام به دستگیری وی کنند اما متهم در ادامه ضمن مقاومت، پا به فرار گذاشت که کارآگاهان با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی و سپس شلیک تیر به کمر به پایین متهم وی را متوقف و دستگیر و متعاقباً به بیمارستان منتقل می‌کنند و وی فوت می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در بررسی از ساک همراه متهم تعدادی بطری حاوی اسید کشف کردند و از مخفیگاه وی یک گالن 20لیتری اسید نیز کشف کردند و به اداره شانزدهم انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس "امنیت شهروندان" است که در همین راستا پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد و با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در جامعه با قاطعیت هرچه تمامتر برخورد خواهد کرد و هیچ اغماضی در این کار پذیرفته نیست.
https://hadesenews.ir/vdcepp8z.jh87wi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما