تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۱۰۵۸۲
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

توقیف تویوتای 150 میلیاردی توسط پلیس البرز

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف یک دستگاه خودرو قاچاق ۱۵۰ میلیاردی توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
توقیف تویوتای 150 میلیاردی توسط پلیس البرز
به گزارش حادثه نیوز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف یک دستگاه خودرو قاچاق ۱۵۰ میلیاردی توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر نگهداری یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق در یکی از پارکینگ‌های عمومی شهر کرج، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: ماموران پس از اعزام به پارکینگ مورد نظر و بررسی‌های میدانی یک دستگاه خودرو تویوتا قاچاق را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی گفت: ارزش خودرو توقیف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

هداوند به تشکیل پرونده در این خصوص و انجام تحقیقات تکمیلی توسط پلیس امنیت اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و عموم مردم با پلیس است، بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنیم تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق کالا، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
https://hadesenews.ir/vdcf0tdy.w6dxcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما