تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۱۰۵۶۵
جالب است ۰
حادثه نیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه دلارهای تقلبی به افراد سالخورده، طلاهای آنان را سرقت می‌کرد، خبر داد.
دستگیری سارق کلاهبردار حرفه‌ای طلا در پایتخت
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره دستگیری سارق کلاهبردار حرفه‌ای طلا اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان بخصوص افراد سالخورده در نقاط مختلف تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، یک مرد جوان به افراد سالخورده مراجعه کرده و با عنوان اینکه از کشور عراق به ایران آمده با چرب زبانی به آنها دلار تقلبی داده و طلاهای آنها را گرفته و سرقت کرده است. این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. وی با بیان اینکه اموال مسروقه و دلارهای تقلبی از مخفیگاه متهم کشف شده است، ادامه داد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از افراد سالخورده در تهران اعتراف کرد و مال باختگان در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال بر آورده شده است خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.
https://hadesenews.ir/vdcgnn9q.ak9z34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما