تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۰۵۸۷
جالب است ۰
حادثه نیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهادت دو نفر از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد.
شهادت 2 مامور پلیس اصفهان در درگیری مسلحانه
به گزارش حادثه نیوز، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از شهادت دو نفر از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان های شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 16 به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه گفت: با حضور ماموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را برخود تنگ دیده به محض مشاهده پلیس به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می کند.

وی افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می رسد و دو نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می شوند.

هاشمی‌فر تصریح کرد: ستوان سوم "امیر حسین زاده احمدی" و استوار دوم "محمداحسان شفیعی" از ماموران شجاع کلانتری 16 شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ماموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشييع و تدفين پيکر پاک و مطهر شهيدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رساني خواهد شد.
https://hadesenews.ir/vdca0mn6.49nwa15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما