تاریخ انتشار :شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۰۵۷۶
جالب است ۰
حادثه نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک شرور قاتل پس از 72 ساعت در یکی از شهرهای شمالی کشور خبر داد.
دستگیری قاتل سابقه دار پس از دومین قتل
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ حسین تُرکیان بیان کرد: عصر روز جمعه 30 مرداد ماه ماموران کلانتری 28 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وجود جسد مردی در خیابان باغ فردوس بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی اولیه مشخص شد فرد مذکور براثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان اداره جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان اصفهان در محل حضور یافته و موضوع را به صورت تخصصی پیگیری کردند و در نهایت با اقدامات علمی و هوشمندانه کارآگاهان مشخص شد قاتل فردی 38 ساله و از اراذل و اوباش سابقه دار است که قبلاً نیز یک بار مرتکب قتل شده اما با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تحقیقات حاکی از این بود که متهم با مقتول که به صورت اتفاقی از آن محدوده عبور می کرد درگیری لفظی پیدا کرده و پس از اینکه دعوای آنها شدت می گیرد اسلحه کلت کمری که در اختیار داشت را از خودروی خود برداشته و به سمت مقتول تیراندازی می کند که تیر به قسمت بالای قلب وی اصابت کرده و در دم جان خود را از دست می دهد.

تُرکیان با بیان اینکه متهم بلافاصله محل را ترک و از استان اصفهان متواری می شود، گفت: کارآگاهان با جستجوی دقیق، هوشمندانه و تخصصی خود رد پای قاتل را در شهرستان آمل استان مازندران به دست آورده و با اخذ نیابت قضائی به این شهر می روند و سرانجام پس از 72 ساعت از وقوع حادثه عامل این جنایت طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل می شود.

وی اظهار کرد: متهم که در برابر مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف باز کرده و به ارتکاب قتل اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه افراد شرور، اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار در تیررس پلیس قرار دارند و تمام تحرکات آنان به صورت هوشمندانه رصد می شود، گفت: به این گونه افراد هشدار می دهیم که بدانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سربزند در کمترین زمان و در جایی که اصلاً فکرش را نمی کنند ماموران پلیس بر بالای سرشان حاضر شده و آنان را تحویل قانون خواهند داد.
https://hadesenews.ir/vdciqwaz.t1auy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما