تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۰۵۷۲
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری الهیه مشهد 25 فقره سرقت از مجتمع های مسکونی رمزگشایی شد.
رمزگشایی از 25 مورد سرقت مجتمع‌های مسکونی در مشهد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ احمد نگهبان از رمزگشایی از 25 مورد سرقت از مجتمع‌های مسکونی خبر داد و گفت: ماموران کلانتری الهیه هنگام گشت زنی در محدوده بلوار اقدسیه به زن و مردی جوان که سراسیمه از یک مجتمع مسکونی خارج شدند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: ماموران انتظامی با توجه به تناقض گویی افراد مظنون، در بازرسی به عمل آمده از کیسه همراه مرد جوان، دو عدد موتورکولر به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان 28 و 24 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 25 فقره سرقت از مجتمع های مسکونی محدوده بلوار اقدسیه، الهیه، امیریه و سجادیه و فروش آن ها به یک مالخر اعتراف کردند.

نگهبان گفت: در ادامه این عملیات مالخر موردنظر نیز توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی زیادی لوازم مسروقه شامل؛ 10 دستگاه دوچرخه، هشت دستگاه موتور کولر آبی، دو دستگاه ضبط و پخش، چهار دستگاه باند، چهار عدد کپسول آتش نشانی، یک دستگاه مینی فرز و یک دستگاه مینی دلر سرقتی کشف کردند.
https://hadesenews.ir/vdcewn8z.jh87fi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما