تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۹۸۳۳
جالب است ۰
فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از دستگیری 2 شرور خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی این ۲ شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق مرزی شهرستان میرجاوه، قبل از خروج از کشور دستگیر کردند.
2 شرور در مرز میرجاوه دستگیر شدند/ آن ها قصد خروج از کشور داشتند
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ اسماعیل عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از دستگیری 2 شرور خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی ۲ مرد جوان در یکی از محله‌های شهرستان میرجاوه با قدرت نمایی، مزاحمت برای شهروندان، حمل سلاح گرم، راه اندازی نزاع‌های دسته جمعی و .. موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این ۲ شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد آن‌ها در سطح شهرستان به دست آمد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی این ۲ شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق مرزی شهرستان میرجاوه، قبل از خروج از کشور دستگیر کردند.
 
عزیزی بیان داشت: در بازرسی بدنی از این ۲ شرور تعداد ۲ قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی دیگر بدست آمد.
 
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdce.x8objh8vx9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما