تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۹۷۴۹
جالب است ۰
سه نفر از اشرار که قصد ایجاد درگیری و سلب آسایش عمومی را داشتند با اقدام به موقع ماموران پلیس در یزد دستگیر شدند.
دستگیری اشرار یزد
دستگیری اشرار یزد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ سعید زینلی، فرمانده انتظامی مرکز استان یزد از دستگیری سه نفر از اشرار خبر داد و اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی در این محله قصد درگیری و نزاع با عده‌ای دیگری دارند و موجب سلب آسایش عمومی شدند دستگیری آنان در دستور کار ماموران کلانتری امامشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، مخلان نظم امنیت عمومی را که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرارت، ایجاد رعب و حشت، عربده‌کشی، اخلال در نظم عمومی، قدرت‌نمایی و تمرد نسبت به دستور ماموران و تکرار این گونه اعمال باعث بر هم زدن نظم شده بودند، شناسایی کردند.

زینلی اظهار کرد: با شناسایی متهمان، ماموران با هماهنگی‌ مقام قضایی در عملیاتی موفق شدند آنها را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی مرکز استان یزد تصریح کرد: در بازرسی از متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد و با تشکیل پرونده این افراد به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم معرفی شدند.

زینلی با هشدار به افرادی که به چنین اعمال خلافی اقدام یا فکر می‌کنند، گفت: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از خانواده‌ها خواست در این زمینه با مشاهده چنین حرکت هایی، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس این اجازه و فرصت را از مخلان نظم و امنیت عمومی سلب می کند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdca.ynok49n0o5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما