تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۹۶۲۱
جالب است ۰
کیوان امام رودی در جلسه امروز دادگاه ضمن رد اتهام خود مدعی شده است که وی قربانی جنبش فمینیستی می تو شده است.
ادعای عجیب کیوان امام وردی در دادگاه/ من قربانیم!
به گزارش حادثه نیوز، شیما قوشه وکیل تعدادی از شکات پرونده کیوان امام وردی با انتشار توئیتی به اظهارات عجیب متهم در جلسه دادگاه اشاره کرد و نوشت: امروز اولین جلسه رسیدگی به اتهام کیوان امام وردی در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.
 
متهم اتهام خود را قویا و شدیدار رد و تکذیب کرد و خود را قربانی جنبش فمینیستی می تو دانست که از طریق رسانه های بیگانه و معاند نظام رهبری می شود و قصد بی آبرو کردن مردان سلبریتی و معروف را دارد.
 
بنا بر این گزارش؛ رسیدگی به پرونده کیوان امام‌وردی از زمانی آغاز شد که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر با هشتگ تجاوز از اقدامات وی پرده‌برداری کردند که در نهایت سبب دستگیری متهم شد. در ابتدای امر، تعداد شکات بیش از 300 نفر ذکر می‌شد اما در حال حاضر فقط 9 نفر به عنوان شاکی در پرونده حضور دارند. با صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده به دادگاه انقلاب، به‌زودی دادگاه کیوان امام‌وردی با اتهام افساد فی‌الارض برگزار خواهد شد؛ اتهامی که در صورت احراز، مجازات اعدام را در بر خواهد داشت.
 
قوشه پیش از این در گفت وگو با حادثه نیوز گفته بود: موکلین من بارها اعلام کرده‌اند که خواسته آن‌ها اعدام نیست و خواسته آن‌ها تنبیه متهم به اندازه و میزان جرمی است که مرتکب شده ‌است؛ اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، باید به ادامه روند رسیدگی واگذار کرد. متهم پرونده تاکنون از عملکرد خود پشیمان نبوده و این سبب می‌شود تا موکلین من بیشتر ناراحت شوند. اگر حکم به اعدام صادر شود، اجرای آن دست ما نیست؛ البته ممکن است در روند رسیدگی اتفاقات حقوقی دیگری رخ دهد که اکنون نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد؛ اما اگر حکم به اعدام صادر شود، اجرا نیز خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcj.8ehfuqemvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما