تاریخ انتشار :شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۰۶۱۱
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس، گفت: در این خصوص گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم رها کردند.
ماجرای گروگانگیری در بلوار چمران/ پلس به دنبال قاتلان فراری است
به گزارش حادثه نیوز، سردار رهام بخش حبیبی با تشریح ماجرای گروگانگیری در بلوار چمران شیراز گفت: حدود ساعت ۱۲:۲۰ ظهر روز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که 3 نفر مرد بوده و یک نفر از آن ها مسلح به سلاح کمری بوده است در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مرد دیگر تیراندازی کرده و ضمن گروگان گرفتن یک زن متواری می شوند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از همان لحظه وقوع این حادثه، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.
 
حبیبی با بیان اینکه گروگانگیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.
https://hadesenews.ir/vdcizqaz.t1auz2bcct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما