تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۱۰۵۷۸
جالب است ۰
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

دستگیری عاملان زورگیری از بازیگر معروف در تهران

حادثه نیوز: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان بازیگر سرشناس خبر داد.
دستگیری عاملان زورگیری از بازیگر معروف در تهران
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ کارگاه سعید دالوند جزئیات شناسایی سارقان زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند بازیگر سرشناس را کرده بودند، تشریح کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در توضیح نحوه شناسایی سارقان عنوان کرد: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار کرد: افراد دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند؛ در بررسی های فنی مشخص شد که این دو از سارقان زورگیر و سابقه دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند خاطرنشان کرد: با شناسایی آن‌ها به عنوان سارقان سابقه دار در موضوع سرقت های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: با توجه به اعترافات به دست آمده از متهمان، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، بازیگر سرشناس به همراه همسرش جهت شناسایی متهمان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شد و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمان، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر متهمان در اختيار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آن‌ها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی در دستور کار قرار دارد.
https://hadesenews.ir/vdcaamn6.49nw015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما