تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۰۵۷۳
جالب است ۰
حادثه نیوز: سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری شرور زورگیر خبر داد.
دستگیری شرور زورگیر نظام‌آباد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران : نیمه شب گذشته جوانی با مراجعه به مأموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه به مأموران اعلام داشت که گوشی تلفن همراهش توسط یکی از اراذل و اوباش محل حدوداً ۳۰ ساله سرقت شده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: مأموران کلانتری با شناسایی هویت دقیق این متهم به شناسایی محل تردد و مخفیگاه وی پرداختند و به دست آوردند متهم در محله نظام آباد تهران تردد دارد.

وی گفت: بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به مخفیگاه متهم پس از هماهنگی‌های قضائی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

نادری افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به زورگیری گوشی تلفن همراه از شاکی معترف و اظهار داشت که سرقت را با همکاری همدستش انجام داده است با شناسایی متهم فراری به عنوان دومین متهم پرونده، این متهم نیز در خیابان وحیدیه تهران هنگام پرسه زنی در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه این متهم در هنگام دستگیری تلاش کرد تا با متواری شدن به داخل یک ساختمان در حال تخریب، از دستگیری خود جلوگیری کند ادامه داد: با اقدام سریع و به موقع مأموران متهم موفق به فرار نشد و فرار وی نافرجام باقی ماند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه صراحتاً به زورگیری از شاکی اعتراف و اظهار داشتند تلفن همراه مال باخته را در پارکینگ ساختمانی مسکونی در محدوده خیابان شهید مدنی تهران پنهان کرده‌اند. در ادامه با مراجعه مأموران به ساختمان مسکونی علاوه بر کشف گوشی تلفن همراه به سرقت رفته از شاکی، تعداد دیگری گوشی‌های تلفن همراه سرقت شده و مقادیری مواد مخدر شیشه کشف کردند.

نادری به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهمان اشاره کرد و گفت: شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.
https://hadesenews.ir/vdcfmtdy.w6dxeagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما