تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۰۵۰۲
جالب است ۰
منطقه ۱۴ برای میزبانی از روزه داران تهرانی آماده است:

فعالیت بیش از ۷۰۰ مسجد و هیئت مذهبی در دارالمومنین تهران

دارالمومنین تهران با بیش از ۸۰ مسجد و ۷۰۰ پایگاه مذهبی، حسینیه و هیئت همچنین اجرای برنامه های دینی و قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان دارالمومنین و سایر مناطق تهران است.
مسجد و هیئت مذهبی در دارالمومنین تهران
مسجد و هیئت مذهبی در دارالمومنین تهران
به گزارش حادثه نیوز، همزمان با ماه مبارک رمضان محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در مراسم غبارروبی مساجد دارالمومنین، از اجرای  برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، حمایت از فعالیت‌های قرآنی، برپایی سفره افطاری و پذیرایی از روزه داران، کمک های مومنانه با محوریت مساجد، برپایی محافل قرآنی و.. در طول ایام ماه مبارک رمضان در این پایگاه های مذهبی و معنوی دارالمومنین تهران خبر داد.

سالاری پور با گرامیداشت یاد ۲۷۰۰ شهید و بیش از ۳ هزار جانباز سرافراز و وجود شهروندان متدین و شهید پرور، دارالمومنین تهران را میزبان شایسته برای برگزاری مراسم ویژه ایام ماه میهمانی خدا برشمرد.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین به برگزاری جلسات آموزش معارف دینی و قرآنی توسط روحانیون و مبلغان دینی در مساجد و این پایگاه ها  اشاره کرد و افزود: با هدف گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت به این کتاب آسمانی و بهره‌گیری آحاد مختلف جامعه از معارف ناب قرآن کریم ، علاوه بر این مراکز ، خانه و مؤسسه قرآنی و دارالقران در  منطقه طی ماه رمضان میزبان ساکنان محله های مختلف دارالمومنین هستند. 

محمد امین سالاری پور با تاکید بر اینکه جلسات خانگی قرآنی مؤثرترین برنامه در راستای نشر معارف قرآنی است، گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از جلسات خانگی قرآن کریم با حضور بانوان و اهالی دارالمومنین در محله های مختلف منطقه برپاست.

 شهردار منطقه ۱۴ در پایان از میزبانی و برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در مساجد محوری و فرامنطقه ای دارالمومنین با حضور چهره های برجسته مذهبی، نمازگزاران و روزه داران منطقه ۱۴ و  تهران خبر داد.
https://hadesenews.ir/vdchimnz.23nvvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما