تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۱۰۴۹۱
جالب است ۰
شنیده ها حاکی از آن است که در اقدامی نادر و منحصر به فرد دسترسی رئیس نظام پرستاری تهران بزرگ به اتوماسیون مکاتبات از طریق سازمان کل قطع شده است. این در حالی است که پیگیری مطالبات پرستاران تهران، اخذ اطلاعات اقدامات انجام شده و انعکاس درخواست و مطالبات پرستاران از این طریق صورت می گیرد.
نظام پرستاری
نظام پرستاری
به گزارش حادثه نیوز، نظام پرستاری تهران بزرگ با گستره پوششی بیش از چهل هزار پرستار ، بزرگترین هیات مدیره کشور به شمار می رود و  محدود کردن دسترسی رئیس هیئت مدیره به مکاتبات قانونی اقدامی عجیب، نادر و شائبه برانگیز است!!!! 

در حالی که قریب به دو سال تا انتخابات نظام پرستاری باقی مانده این اقدامات تند و سلبی شائبه ورود زودهنگام به فعالیت های انتخاباتی را به ذهن متبادر می کند که نتیجه ای جز خسران پرستاران به دلیل عدم توجه به مطالبات اصلی پرستاران نظیر اجرایی شدن صحیح و دقیق تعرفه گذاری، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و شرکتی و قراردادی و برقراری فوق العاده خاص در پی نخواهد داشت.


⁦ما سوال اساسی این است که این افراد با چه استدلال و منطقی تلاش می کنند که فعالیت های جاری روزانه و اداری هیات مدیره نظام پرستاری تهران که به پشتوانه پرستاران و مدافعان سلامت مظلوم در حال خدمت به این عزیزان است را مختل کند؟؟؟!!!

پاسخ این افراد به پرستاران چیست ؟!

آیا نهاد های نظارتی به این مسأله ورود می کنند؟! 

باید منتظر ماند تا ماه از پشت ابر درآید....

انتهای پیام/

 
https://hadesenews.ir/vdceze8z.jh87oi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما