تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۰۲۲۶
جالب است ۰
در حالی که چند ماه از مرگ مرموز فرحناز خلیلی می گذرد خانواده وی هنوز موفق نشده اند تا منظور این دختر جوان را از عددی که در دست نوشته اش به آن اشاره کرده، متوجه شوند.
همه چیز در مورد خودکشی فرحناز خلیلی/ عدد موجود در آخرین یادداشت دختر بوشهری چه معنایی دارد؟
به گزارش حادثه نیوز، سوم شهریورماه سال جاری بود که خبر درگذشت فرحناز خلیلی دختر جوان بوشهری به دلیل خودکشی منتشر شد.

انتشار خبر خودکشی فرحناز خلیلی 

بر این اساس در رسانه ها اعلام شد که فرحناز خلیلی دختر جوان بوشهری که به شغل عکاسی مشغول بود با خوردن چندین عدد قرص آرام بخش دست به خودکشی زد و پس از دو شب سپری کردن در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

اما موضوع قابل توجه، ادعاهای عجیبی بود که در رسانه ها در خصوص علت خودکشی این دختر جوان بوشهری مطرح شد و زمینه سواستفاده توسط معاندین را فراهم آورد.

واکنش دستگاه قضا به ادعاهای مطرح شده پیرامون انگیزه خودکشی

پس از انتشار خبر خودکشی فرحناز خلیلی به دلیل عدم رسیدگی به موقع به شکایت وی نسبت به موشوع تجاوز، قوه قضاییه ضمن تکذیت این موضوع اعلام کرد که در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود.
 
با مراجعه شاکی نزد قاضی، وی اعلام می‌کند که حدود بیست روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضایی ارائه دهد؛ بنابراین گزارش، شاکی علیرغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود، ولی دیگر به منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضایی مراجعه نمی‌کند.

دست نوشته مرموز فرحناز خلیلی: این دنیا مال آدمای پولدار و دزد است

در همین حین خانواده خلیلی دست خطی از فرحناز پیدا می کنند که آن را در اختیار پایگاه خبری حادثه نیوز قرار می دهند. در این دست نوشته این گونه آمده است که:

«امشب قراره تموم شه
 
تموم مشکلات
 
دیگه قراره راحت زندگی کنم
 
فهمیدم این دنیا مال آدمای پولدار و دزد نه ما
 
فریبا ی چیزایی هست بعد من ازشون نگذر
 
مث...
 
هیچی بهت توضیح دادم = ۲۲۸۰۸۰»

خواهر فرحناز خلیلی در گفت وگو با حادثه نیوز در خصوص معنای عددی که در دست نوشته قرار دارد گفت: دقیقا نمی دانیم که این عدد چه معنایی دارد اما احتمال می دهیم که رمز گوشی او باشد که در حال حاضر معلوم نیست چه شده است.



خواهر فرحناز خلیلی: خواهان به جریان افتادن مجدد پرونده هستیم

خواهر فرحناز خلیلی همچنین در گفت وگوی تازه ای که با حادثه نیوز انجام داده است، گفت: به دلیل چند اتفاق مشکوک در نحوه مرگ خواهرمان خواهان به جریان افتادن مجدد پرونده هستیم.

وی گفت: فرحناز شب قبل از فوتش در خواب مصنوعی بود و پزشک وی اعلام کرد که علائم حیاتی اش نرمال است اما صبح روز بعد که به بیمارستان آمدیم، متوجه شدیم لوله ای که در دهان فرحناز بود بیرون کشیده شده است و دیگر نفس نمی کشد.

خواهر فرحناز خلیلی عنوان کرد: این کار از فرحناز که روی تخت بیمارستان در خواب مصنوعی بود بر نمی آید و ما خواهان چک کردن دوربین بیمارستان بودیم که متاسفانه جواب درستی نگرفتیم.

انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcaiun6.49nwu15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما