تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۱۰۲۰۰
جالب است ۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از دستگیری ۷ شکارچی و صیاد متخلف در شهرستان‌های پارس آباد، اصلاندوز و مشگین شهر خبر داد.
دستگیری 7 قاتل حیوانات در اردبیل
 
به گزارش حادثه نیوز، محمد مجرد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان، شهرستان پارس آباد، اصلاندوز و مشگین شهر طی انجام چند مورد ماموریت شبانه روزی و گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به دستگیری ۷ شکارچی و صیاد متخلف شدند.
 
وی افزود: در ماموریتی که با همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان انجام شد ۵ نفر شکارچی و صیاد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: در یک عملیات نیز لاشه ۷۷ قطعه سار، ۵ قطعه فاخته و دو قبضه سلاح شکاری و در عملیات دیگر تعداد ۶ قطعه سهره طلایی به همراه ادوات صید از متخلفین شکار و صید کشف و ضبط شد.
 
مجرد گفت: همچنین از دو صیاد متخلف، تعداد ۲۲۲ قطعه ماهی به همراه ادوات صید کشف و ضبط شد.
 
وی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع گندیمن موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف شدند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و تعدادی تیر فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.
 
یوسف محمدی افزود: همچنین در ماموریت دیگری در بخش مشگین شرقی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست مشگین شهر موفق به دستگیری یک نفر شکارچی قبل از اقدام به شکار شدند که از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdccxiqs.2bqxx8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما