تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۸۹۷۱
جالب است ۰
هلیا دختر نوجوانی که با قمه کشی در فضای مجازی معروف شده بود، این روزها دوباره به فضای مجازی بازگشته است.
قمه کشی هلیا
به گزارش حادثه نیوز، هلیا دختر نوجوانی که با قمه کشیدن در اصفهان چندماه پیش سر زبان ها افتاد و حتی تیتر اول برخی از رسانه ها شد، این روزها با همان معروفیت ناشی از هنجارشکنی در فضای مجازی بار دیگر خودنمایی و مخاطب جذب می کند: از بازیگری در برخی کلیپ ها تا مدل شدن!
 
آیا درحالی که هنوز کلاس های تربیتی و آموزشی هلیا به پایان نرسیده زمان مناسبی برای بازگشت او به فضای مجازی است؟ بهتر نبود این بازگشت در زمان مناسب خود اتفاق بیفتد؟ عاقبت نوجوانانی که سودای دیده شدن دارند و هلیا را الگوی خود قرار داده اند، چه خواهد شد؟
 
سرهنگ مرتضوی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص فعالیت مجدد هلیا در فضای مجازی، بیان کرد: این نوجوان در مقطعی ناهنجاری از خود به نمایش گذاشت که در آن مقطع زمانی نیز با او برخورد قانونی و حضور او در فضای مجازی محدود و دسترسی اش سلب شد.
 
سرهنگ مرتضوی ادامه داد: بعد از این برخورد قانونی، این نوجوان همانند سایر افراد حق استفاده از امکانات و حضور در جامعه را دارد و مانند بقیه، برای حضور او در فضای مجازی محدودیتی نیست اما همانند دیگران باید چارچوب قانون را رعایت و تا زمانی که در این چارچوب حرکت کند مشکلی با او نخواهیم داشت، اما اگر رفتارهای هنجارشکنانه از خود بروز دهد بار دیگر مجازات می شود.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcg.u97rak9yqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما