تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۹۷۵۸
جالب است ۰
سه شرور در جریان درگیری مسلحانه با ماموران پلیس در کارون کشته شدند.
3 سارق مسلح در کارون کشته شدند
به گزارش حادثه نیوز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام کامل باند اشرار و سارقان مسلح در خوزستان خبر داد و گفت: به دنبال برخورد قاطع و بی امان باجرایم خشن، صبح امروز مأموران پلیس، پس از تلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی مستمر، مقر و مخفیگاه باند سارقان مسلح واشرار را در شهرستان کارون شناسایی کردند.
 
وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، مقر سارقان را محاصره و طی یک عملیات ضربتی و کاملا غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.
 
صالحی بیان داشت: حین عملیات دستگیری، سارقان مسلح به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، ۳ نفر از افراد شرور و سارقان مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر از آنان زخمی شد.
 
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این درگیری یکی از ماموران نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در بازرسی از مقر و مخفیگاه افراد شرور مسلح تعدادی سلاح و مهمات سرد و گرم وابزار آلات جرم کشف شد.
 
وی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مسببان ناامنی در جامعه برخورد قاطع خواهد شد، از مردم  می خواهیم هرگونه اطلاع مربوط به مخلان امنیت را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdca.mnok49n0a5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما