تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۹۶۲۵
جالب است ۰
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از یک هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
سودجویی با خراب کردن موتور ماشین مردم در کاشان/ یک نفر دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از یک هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد و گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی فرصت طلب و سودجو اقدام به فروش روغن موتور تقلبی در یک واحد صنفی در شهر کاشان می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنيت اقتصادی با انجام تحقیقات لازم پس از شناسایی مغازه مذکور، با هماهنگی مقام قضایی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت این شهرستان به محل اعزام شدند و واحد صنفی پلمب شد.
 
بساطی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این واحد صنفی، یک هزار لیتر  روغن موتور تقلبی کشف کردند، بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
 
به گفته این مقام انتظامی در این عملیات، یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .
 
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcd.x0n2yt09ka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما