تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۹۶۰۳
جالب است ۰
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در خیابان احمدآباد این شهر با تلاش آتش‌نشانان چندین ایستگاه خبر داد.
آتش سوزی در خیابان احمدآباد مشهد
به گزارش حادثه نیوز، آتشپاد دوم مهدی رضایی، معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی مهیب انبار و فروشگاه لباس در خیابان احمدآباد این شهر با تلاش آتش‌نشانان چندین ایستگاه خبر داد و اظهار کرد: حوالی ظهر امروز خبر آتش‌سوزی انبار و فروشگاه لباس به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد،که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۲۵ نفر از پرسنل ایستگاه‌های۳ و۵۱ این سازمان را به همراه بیش از ۸ خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه در خیابان احمدآباد این شهر اعزام کرد.
 
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت زیرزمین این مجموعه رخ‌داده بود که دود و شعله‌های ناشی از آتش‌سوزی به سایر طبقات سرایت کرده بود که بلافاصله نیروهای اعزامی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.
 
وی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده و علت این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و نیروهای اعزامی پس از ایمن‌سازی کامل محل به مأموریت خویش پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcj.yehfuqemtsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما