تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۹۵۲۷
جالب است ۰
محموله بزرگ مواد مخدر که قاچاقچیان قصد وارد کردن این محموله را به ایران داشتند کشف شد.
درگیری مسلحانه در مرز های ایران / کشف بیش از یک تن مواد مخدر
به گزارش حادثه نیوز ، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هايی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچيان موادمخدر برای ورود به خاک كشور دست يافتند و با برنامه‌ريزی دقيق عملياتی، تشديد اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسيرهای تردد قاچاقچيان مشخص و مرزبانان هنگ مرزی سراوان در قالب چندين تيم پوششی و عملياتی با استقرار كمين‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را كشف كنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچيان كه قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد كشور كنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تيراندازی به سمت آنان كرده و مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتی مناسب مقابله به مثل کردند.

وی افزود: به علت حجم زياد آتش همرزمانم، قاچاقچيان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگيری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ ديده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در اين عمليات یک تن و ۹۰ كيلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۴۰ كيلوگرم تریاک و ۵۰ كيلوگرم حشیش از قاچاقچيان كشف کردند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdce.w8objh8nf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما