تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۹۳۸۴
جالب است ۰
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی در اهواز خبر داد.
دستگیری اعضای باند سرقت در اهواز/ آن ها فرا استانی بودند
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ حجت‌الله سفید پوست، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی در اهواز خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی توسط سرنشینان خودرو پژو۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز موضوع در دستور کار کار آگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
 
سفید پوست افزود: ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان با انجام اقدامات تخصصی محل اختفاء اعضای باند ۳نفره سارقان مغازه و اماکن خصوصی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه ۲نفر از متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
وی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پایگاه شرق در ادامه تحقیقات و با توجه به اعترافات متهمان، یکی دیگر از اعضای باند که جهت فروش اموال به استان فارس عزیمت کرده بود را شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی در شیراز دستگیر کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از قبیل تعداد زیادی گوشی سالم و تعمیری، ۴دستگاه تبلت، ۲دستگاه پرینتر، یکدستگاه تلسکوپ آزمایشگاهی، ۴۰۰عدد انواع گلس و قاب گوشی و یکدستگاه خودرو پژو۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.
 
سفید پوست با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۹فقره سرقت مغازه واماکن خصوصی در شهرستان‌های اهواز، شیراز، اصفهان و ساری اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcf.cd1iw6dmjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما