تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۹۳۶۱
جالب است ۰
فردی با گذاشتن آگهی در سایت ها برای فروش لوازم خانگی اقدام به گرفتن ودیعه کرده بود دستگیر شد.
کلاهبرداری ۷۰۰ میلیون تومانی / ودیعه پرداخت نکنید
به گزارش حادثه نیوز ، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس، اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آگهی فروش وسایل منزل در یکی از سایت‎های آگهی محور و کلاهبرداری از آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مالباختگان بیان داشتند که در یکی از سایت‌های آگهی محور با یک آگهی تحت عنوان فروش وسایل منزل زیر قیمت بازار برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مجرم مبلغ اندکی وجه به عنوان بیعانه از آنان درخواست  و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگوی تماس آنها نبوده است.

این مقام سایبری گفت: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مرجع قضایی، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم در سه استان کشور اقدام به کلاهبرداری از 8 نفر ازهموطنان با همین شیوه  به مبلغ 700 میلیون ریال نموده است، افزود: فرد دستگیر شده در صحبت‌های خود بیان کرد که برخی از مردم به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کنند و از این طریق مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdca.inok49ne65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما