تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۹۲۶۸
جالب است ۰
فرمانده انتظامی شهرکرد از دستگیری یک سارق قطعات خودرو در این شهر کیان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴ شهر کیان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
این دزد در شهرکرد شکارچی پیکان، وانت پیکان و نیسان بود
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ کورش بهرامی فرمانده انتظامی شهرکرد از دستگیری یک سارق قطعات خودرو در این شهر کیان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت‌های قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری ۱۴ شهر کیان با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و شیوه و شگرد‌های بکار رفته در وقوع سرقت‌ها مشخص شد سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم و قطعات خودرو از خودرو‌های پیکان، نیسان و وانت پیکان می‌کنند.
 
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهر کیان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
 
بهرامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت لوازم وقطعات داخل خودرو-اماکن دولتی (امام زاده شهر کیان در دومرحله) سرقت از معابر و سرقت از ادوات کشاورزی اعتراف کرد و محل اختفاء اموال مسروقه را اعلام کرد.
 
وی از شهروندان درخواست کرد: وسایل نقلیه خود را در صورت امکان در پارکینگ پارک و یا به وسایل بازدارنده و ضدسرقت مجهز کنند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcg.39yrak9x7pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما