تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۹۲۰۱
جالب است ۰
با تلاش ماموران پلیس قم ۷ عضو باند سرقت خودرو‌های پراید مدل پایین در قم شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش حادثه نیوز، سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین پراید در قم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
او افزود: در ادامه با انجام یک سری تحقیقات پلیسی تصویر ۲ سارق حین سرقت یک دستگاه خودروی  پراید به دست آمد و مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفتند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: سپس متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در مواجهه با کارآگاهان به ۳۷ فقره سرقت خودروی  پراید مدل پایین اعتراف کردند.
سردار اسماعیلی با بیان این که ارزش ریالی پرایدهای مسروقه به زعم کارشناسان حدود ۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: در ارتباط با این پرونده ۵ تن دیگر نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مانند جی پی اس، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و نصب دزدگیر مجهز و از پارک خودرو در نقاط تاریک و کم تردد خودداری و از رها کردن خودرو به صورت روشن و بدون سرنشین حتی برای یک لحظه هم پرهیز کنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcd.z0n2yt0xfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما