تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۹۱۷۲
جالب است ۰
سارقی که به دلیل قراردادن کادو ای گران قیمت گوشی رانندگان را سرقت میکرد دستگیر شد.
دزدی تلفن همراه به کمک آجر / سارق دستگیر شد
سردار "علیرضا لطفی"  بیان داشت: چندی قبل راننده خودروی اینترنتی به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه  و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مسافری جوان که مدعی بود قصد دارد کادوی گران قیمتی را به شخصی در بازار تحویل دهد، اعلام شکایت کرد.

وی عنوان کرد: مسافر جوان پس از رسیدن به مقصد به بهانه ای،  تلفن همراه راننده را گرفته و با گذاشتن کادو در داخل خودرو،  از خودرو خارج و وارد مجتمع تجاری می شود.
رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه راننده خودرو پس از گذشت مدتی متوجه سرقت تلفن همراهش می شود، افزود: در بررسی کادوی همراه مسافر مشخص می شود که در داخل این کادو، چندقطعه آجر بوده و متهم با سرقت تلفن همراه راننده  از محل گریخته است.

این مقام انتظامی  به ارجاع چندین پرونده مشابه به این پلیس اشاره کرد و افزود: با تجمیع پرونده های ارجاعی و انجام تحقیقات تکمیلی پلیس، هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رانندگان خودرو به هشدارهای انتظامی توجه و به هیچ وجه به افراد غریبه به صرف مسافر بودن اعتماد نکنند،  گفت: متهم به 70 فقره سرقت مشابه معترف و با تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdca.0nok49n6u5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما