تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۹۱۷۱
جالب است ۰
باند هفت نفره ای که در استان قم پراید های مدل پایین را سرقت می کردند دستگیر شدند.
باند 7 نفره سرقت پراید دستگیر شدند
به گزارش حادثه نیوز ، سردار بهادر اسماعیلی، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت خودروهای مدل پایین پراید در قم، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انجام یک سری تحقیقات پلیسی تصوير 2 سارق حين سرقت یک دستگاه خودرو پراید به دست آمده و مورد شناسايي کارآگاهان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: سپس متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در مواجهه با کارآگاهان به 37 فقره سرقت خودرو پراید مدل پايين اعتراف کردند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه به زعم کارشناسان حدود 40 میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: در ارتباط با این پرونده 5 تن دیگر نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست، خودروي خود را به تجهيزات ايمني مانند جی پی اس، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و نصب دزدگير مجهز كرده و از پارک خودرو در نقاط تاريک و کم تردد خودداري و از رها کردن خودرو به صورت روشن و بدون سرنشين حتي براي يک لحظه هم پرهيز کنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcj.aehfuqevvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما