تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۹۱۴۹
جالب است ۰
اعضای باند ۳ نفره‌ای که از دختران جوان اخاذی می‌کردند در دام ماموران پلیس افتادند.
اجرای کنسرت با پول دختر تهرانی
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که از طریق یکی از دوستانم با مرد جوانی آشنا شدم و برای برگزاری کنسرت مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به حساب پدرش واریز کردم، اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن هایم را جواب نمی‌دهد.
وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده‌اش از مال باخته کلاهبرداری کرده است.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصد‌های اطلاعاتی محل‌های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده میدان ونک دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به این پلیس به ۱۳ فقره کلاهبرداری با همکاری ۲ همدستش در استان البرز و تهران اعتراف کرد و گفت که با ترفند‌های مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده را ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.
 
https://hadesenews.ir/vdce.e8objh8zo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما