تاریخ انتشار :جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۹۱۰۸
جالب است ۰
فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق اماکن خصوصي با 70 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه 8 میلیارد ریالی خبر داد.
سارق 8 میلیاردی مراغه دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ توحيد فارسي، فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق اماکن خصوصي با 70 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه 8 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي شامل باغ ها و منازل و ساختمان های نيمه کاره  در سطح شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي  قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اين رابطه تيم ويژه اي تشکيل و با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني و بررسي هاي همه جانبه سارق حرفه اي در اين رابطه شناسايي و با شگردهاي خاص پليسي متهم را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامي مراغه خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به 70 فقره سرقت از باغات، منازل و ساختمان های نيمه کاره اعتراف و در اين راستا نيز 36 مالخر اموال مسروقه را نيز معرفي که آن ها نيز در عمليات هاي جداگانه توسط مأموران دستگير شدند.
 
فارسي با بيان اينکه اکثر اموال مسروقه کشف و تمام مال باختگان اين پرونده شناسايي شدند، گفت: ارزش اموال مسروقه 8 میلیارد ریال برآورد شده که متهمان همراه پرونده تشکيل شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایي شدند.
 
فرمانده انتظامي مراغه ضمن هشدار به شهروندان عنوان کرد: براي پيشگيري از سرقت، به توصيه و هشدارهاي پليسي توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت يا ترددهاي افراد مشکوک و ناشناس، مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوريت هاي پليسي110 اعلام کنند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcj.yehfuqevosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما