تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۸۹۵۵
جالب است ۰
سارق حرفه اي به نام سمیه با كشف بيش از 43 فقره سرقت در جنوب تهران دستگیر شد.
شگرد جالب سمیه برای سرقت گوشی
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ كارآگاه "علي عزيزخاني" در تشریح این خبر بیان داشت: سيزدهم ارديبهشت ماه، شهروندي با مراجعه به كلانتري 111 هفت چنار اعلام کرد، يك ساعت قبل، پسرش به هويت ايمان 18 ساله در خيابان قزوين نرسيده به سه راه آذري در حال تردد بوده كه دو نفر  به وي مراجعه و به بهانه كمك خواستن، مدتي در كنار وي بوده و هنگامي كه محل را ترك می کنند، پسرم متوجه سرقت گوشي موبايلش می شود.

وي عنوان كرد: پس از ارجاع پرونده به پايگاه هشتم پليس آگاهي كارآگاهان عازم محل وقوع جرم شده و با بهره گيري از شيوه هاي نوين و علمي كشف جرم موفق مي شوند هويت سارق به اسم "سميه" را شناسايي كه با بررسي سوابق سيستمي مشخص شد وی داراي سوابق متعدد كيفري در زمينه سرقت(جيب بري) است.
رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ تصريح كرد: با بررسي هاي صورت گرفته و هماهنگی قضائی، طي يك عمليات ضربتي «سميه» در محل زندگي خود دستگير و در بازرسي از منزل وي 40 دستگاه قاب گوشي مستعمل مربوط به گوشي هاي سرقتي و سه دستگاه تلفن همراه كشف شد.

این مقام انتظامی گفت: ابتدا با انجام بازجويي هاي تخصصي و مواجهه متهم با مستندات متقن و قوي، ناگزير به جيب بري معترف و همدستانش را به هويت هاي «فريبرز» و «سهيل» معرفي کرد.
عزیزخانی گفت: «سميه» در بازجويي اطلاعات بسيار وسيعي در ارتباط با سارقان جيب بر و پاتوق ها و محل تردد افراد سابقه دار كه در زمينه سرقت هاي كيف قاپي و جيب بري و .... بوده را لو داد كه اقدامات قضائي و پليسي در راستاي دستگيري ساير متهمان در دستور كار دايره مبارزه با جيب بري پايگاه هشتم پليس آگاهي است.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdci.wavct1a3wbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما