تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۱۰۶۱۸
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و نجات گروگان در ایرانشهر

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و رهایی گروگان از اسارت در کمتر از یک ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و نجات گروگان در ایرانشهر
به گزارش حادثه نیوز، سردار دوستعلی جلیلیان  از دستگیری عاملان اصلی آدم ربایی و رهایی گروگان از اسارت در کمتر از یک ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم ربایان؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: بلافاصله طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و تردد خودرو ها در رصد کامل پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی بررسی های به عمل آمده و اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد، متهمان فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر در یک منزل مسکونی به گروگان گرفته اندکه بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگرد های خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد شد.

جلیلیان با بیان اینکه انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است؛ خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان  نظم و امنیت شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.
https://hadesenews.ir/vdcfcvdy.w6dxyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما