تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۰۶۱۴
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

رازگشایی از پرونده قتل شهید کوشکی/ 16 نفر دستگیر شدند

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان البرز از هلاکت قاتل شهید "محمدرضا کوشکی" در عملیات قاطعانه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
رازگشایی از پرونده قتل شهید کوشکی/ 16 نفر دستگیر شدند
به گزارش حادثه نیوز، سردار حمید هداوند از هلاکت قاتل شهید "محمدرضا کوشکی" در عملیات قاطعانه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: به دنبال شهادت شهید "محمدرضا کوشکی"  از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در درگیری با یک سارق مسلح، دستگیری قاتل این شهید والامقام در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: پس از شناسایی هویت قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده مخفیگاه قاتل در حوالی جاده چالوس شناسایی و بامداد امروز چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام می شوند .

وی عنوان کرد: پس از استقرار پلیس در محل اختفاء قاتل، باتوجه به نوع ماموریت و مسلح بودن این متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره نموده که این قاتل خطرناک به هشدارهای ماموران توجهی کرده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی نمود که طی آتش متقابل به هلاکت می رسد.

هداوند تصریح کرد: از ابتدای آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این متهم، تاکنون 16 نفر از مرتبطان و همدستان قاتل که در این اقدامات مجرمانه مشارکت داشته اند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت شهروندان، بیان کرد: هیچ احدی نخواهد توانست از چنگال قدرتمند فرزندان غیور انتظامی این مرز و بوم بگریزد و مجرمان به سزای اعمالشان خواهند رسید.
https://hadesenews.ir/vdcba0b8.rhbg8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما