تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۰۶۰۷
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم از دستگیری ۴ نفر از عاملان طرح‌ریزی آشوب که با تشکیل شبکه لیدری و برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد ناآرامی و تنش در رباط‌کریم بودند خبر داد.
دستگیری 4 عامل طرح ریزی آشوب در رباط کریم/ سرشبکه نفاق در پرند زمین گیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ علی‌اصغر شهیری با اشاره به دستگیری عوامل آشوب در این شهرستان، اظهار داشت: 4 نفر که در سالروز اغتشاشات با هدف ایجاد فضای ناامنی و آشوب، با تشکیل شبکه لیدری و برنامه‌ریزی، کار شبکه‌ای و یارگیری به دنبال ایجاد ناآرامی و تنش در رباط‌کریم بودند، پیش از هر اقدامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال روشن کردن آتش آشوب و ناآرامی در این شهرستان و آسیب رساندن به اماکن عمومی و دولتی بودند.

 فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: این اغتشاش‌گران با اقدامات به موقع اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان، شناسایی و پیش از ارتکاب هر اقدام خرابکارانه‌ای، دستگیر شدند.

عامل وابسته به گروهک منافقین در شهر پرند دستگیر شد

سرهنگ سید سجاد حسینی با اشاره به دستگیری عوامل منافقین در پرند اظهار داشت: عامل وابسته به گروهک منافقین و سرشبکه‌های نفاق در شهر پرند شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: براساس اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) با ایجاد چتر اطلاعاتی گسترده روز گذشته فردی که از مدت‌ها قبل ضمن ارتباط با سرپل‌های جریان تروریستی نفاق در کشورهای اروپایی با اقدامات ایذایی و خرابکاری به‌دنبال تشدید اقدامات ضد امنیتی بود شناسایی و دستگیر شد.
https://hadesenews.ir/vdcd590f.yt0zz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما