تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۰۶۰۱
جالب است ۰
فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد

دستگیری 132 نفر از اوباش نوظهور در اسلامشهر

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۳۲ نفر از ارازل و اوباش نوظهور در اسلامشهر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
دستگیری 132 نفر از اوباش نوظهور در اسلامشهر
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اسلامشهر طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۲ نفر از ارازل و اوباش نوظهور از محلات مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از آن‌ها ۱۰۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور که با همکاری و همراهی کلیه پرسنل فراجا در سطح منطقه با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع‌آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد، ضمن برخورد با افراد هنجارشکن و مخلان نظم تعدادی از اراذل و اوباش به‌نام و نوظهور را شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: این اراذل و سلاح‌ها در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان دستگیر شده‌اند.

علیزاده با بیان اینکه در این رابطه 9 نفر خرده‌فروش موادمخدر و 20 نفر سارق نیز دستگیر شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 وی با تاکید براهمیت و ضرورت حفظ و ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه برای شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون‌شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.
https://hadesenews.ir/vdchz-nz.23nvvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما