تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۰۵۹۸
جالب است ۰
حادثه نیوز: چنانچه خبر دستگیری فرزند حجت‌الاسلام مصدق نیز به اتهام مسائل اقتصادی مقرون به صحت باشد، بدون تردید رویکرد رئیس قوه قضاییه رویکردی بدون مسامحه با هر فردی که مرتکب فساد شده است ولو نزدیکان و اَقربا است.
واکنش رئیس قوه قضاییه به خبر بازداشت فرزند معاون اولش چیست؟
به گزارش خبرنگار حادثه‌نیوز، برخی اخبار تأیید نشده حکایت از بازداشت فرزند یکی از مقامات قوه قضاییه به دلیل مسائل اقتصادی دارد.

رسانه‌هایی نظیر سایت انصاف‌نیوز و کانال عیون نیز آن مقام قوه قضاییه را شخصِ معاون اول یعنی حجت‌الاسلام مصدق دانسته‌اند.

اما فارغ از گمانه‌زنی‌ها و اخبار تأیید نشده، آنچه مهم است نوع واکنش دستگاه قضا و سکاندار این دستگاه نسبت به مقوله مبارزه با فساد است؛ حجت‌الاسلام اژه‌ای بارها در حرف و عمل به اثبات رسانده که در برخورد و مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی را قائل نیست.

در مقطعی که حجت‌الاسلام اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا بود، شایعاتی در خصوص فساد اقتصادی فرزند وی ، دهان به دهان می‌چرخید؛ در همان اثناء وی در مصاحبه با برنامه دستخط صراحتاً اعلام کرد که به همه مسئولان و دستگاه‌های مسئول اعلام کرده که فرزندش را مورد بازجویی قرار دهند و چنانچه به کوچکترین مسئله‌ای رسیدند، هیچگونه مماشاتی نکنند.

بنابراین چنانچه خبر دستگیری فرزند حجت‌الاسلام مصدق نیز به اتهام مسائل اقتصادی مقرون به صحت باشد، بدون تردید رویکرد رئیس قوه قضاییه همان رویه ثابت ایشان است؛ رویکردی بدون مسامحه با هر فردی که مرتکب فساد شده است ولو نزدیکان و اَقربا.
https://hadesenews.ir/vdcc4pqs.2bqxo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما