تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۰۵۹۶
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری زنی که سردسته باند تبهکار و زورگیری بود، خبر داد
پشت پرده جنجال و هیاهو برای دستگیری یک زن در نوشهر
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ اکبر درویشی از دستگیری یک زن سردسته باند تبهکار و زورگیری خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت به عنف طلا و زیورآلات یک خانواده در ویلایی در شهرستان نوشهر؛ موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان که یک زن و دو مرد بودند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی که مجدداً برای باجگیری قصد داشتند متعرض خانواده ای شوند، دستگیر شدند.

درویشی با اشاره به اینکه سردسته این باند زن تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است عنوان کرد: متهمه در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی نوشهر افزود: متهم در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

وی در انتها با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه‌های معاند که در آن دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در راستای خدشه دار کردن امنیت روانی مردم تلاش کرده‌اند، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در این راه هرگز مماشات نخواهد کرد.
https://hadesenews.ir/vdcaimn6.49nwo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما