تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۰۵۹۵
جالب است ۰
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد

رازگشایی از معمای قتل زن 42 ساله با دستگیری همسر

حادثه نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از قتل یک خانم ۴۲ ساله به دست شوهرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت پس از انجام قتل دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
رازگشایی از معمای قتل زن 42 ساله با دستگیری همسر
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ حکمت اله شجاعی از قتل یک خانم ۴۲ ساله به دست شوهرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: روز یازدهم شهریور ماه سال جاری خبری مبنی بر به قتل رسیدن یک خانم میانسال در منزلش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره تشخیص هویت و مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: برابر بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متوفی یک خانم ۴۲ ساله است که دارای اختلافات گسترده خانوادگی بوده و در ماه های اخیر درگیری های گسترده با همسرش داشته است.

وی با بیان اینکه همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و مشخص شد پس از وقوع حادثه نامبرده متواری است، خاطرنشان کرد: پس از احراز انجام قتل توسط همسر متوفی،  متهم با انجام اقدامات پلیسی به یکی از مراکز انتظامی شهرستان کرج هدایت و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم علت و انگیزه انجام قتل را اختلافات گسترده خانوادگی با همسرش عنوان کرده است.

شجاعی در پایان عنوان کرد: به کارگیری سعه صدر در اختلافات خانوادگی و مراجعه به روانشناسان حوزه خانواده می‌تواند از وقوع حوادث و جنایات این چنین پیشگیری کند.
https://hadesenews.ir/vdcjiiev.uqeyhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما