تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۱۰۴۸۵
جالب است ۰
امدادگران هلال احمر استان آذربایجان غربی فرد گرفتار شده در ارتفاعات کوه زنبیل ارومیه را نجات دادند.
نجات فرد گرفتار در کوهستان زنبیل ارومیه
به گزارش حادثه نیوز، امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در پی تماس یکی از کوهنوردان با سامانه ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در حدود ساعت ۴ بامداد، مبنی بر گرفتار شدن همنورد خود در ارتفاعات کوه زنبیل ارومیه واقع در در ۲۵ کیلومتری محور ارومیه_ تبریز، بلافاصله بعد از اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات EOC جمعیت استان، تیم واکنش سریع هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تیم واکنش سریع هلال احمر با به همراه داشتن تجهیزات مربوطه و با عملیات و جستجوی میدانی، توانستند فرد گرفتار شده در ارتفاعات را در صحت و سلامت کامل پیدا کنند.
 
به گفته وی، نجاتگران تیم واکنش سریع پس از ارزیابی و گرفتن شرح حال و تثبیت جسمانی و روانی فرد با توجه به ترس و استرس شدید فرد حادثه دیده و عدم توانایی در بازگشت از مسیر، وی را به پایین کوه هدایت و تحویل خانواده دادند.
 
جعفرزاده گفت: کوهنوردان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس گرفته تا در کمترین زمان نجاتگران هلال احمر جهت امدادرسانی به مصدومین حوادث کوهستانی اعزام شوند.
 
انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdchmknz.23nv6dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما