تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۰۴۱۹
جالب است ۰
پسر نوجوان که برای اخاذی از پدرش سناریوی ربوده شدن خود را طراحی و اجرا کرده بود با هوشیاری پلیس دستگیر شد.
پسر تهرانی خودش را دزدید تا پدرش را تلکه کند
به گزارش حادثه نیوز، اوایل آذر امسال شخصی با مراجعه به دادسرا از ربوده شدن فرزندش توسط افراد ناشناس اعلام شکایت کرد و گفت: پسرم شاهین ۱۷ ساله ۷ صبح از منزل خارج شد و دیگر برنگشت اما پس‌ از چند روز شخصی ناشناس تماس گرفت و گفت پسرت را گروگان گرفته‌ایم و در قبال پرداخت صد میلیون تومان وی را آزاد خواهیم کرد که بلافاصله پلیس را در جریان گذاشتم.
سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم اصلی پرونده هنگام دریافت وجه از شاکی در شرق تهران بازداشت شد، ادامه داد: متهم مدعی شد شاهین در مخفیگاه با همدستش هست که بلافاصله متهم دیگر دستگیر و شاهین آزاد شد. اما در تحقیقات پلیسی متهمان ضمن قبولی جرم خود اعتراف کردند که عامل اصلی این نقشه آدم ربایی خود شاهین است.
چون پدر شاهین از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود، قرار شد صد میلیون تومان به این بهانه از پدرش بگیریم و به او بدهیم و شاهین نیز مبلغی از این پول را به ما بدهد.
معاون جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با تحقیقات انجام شده و مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده آدم ربایی، شاهین نیز با دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.



انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdceoe8z.jh87zi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما