تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۰۲۸۳
جالب است ۰
دزدان سابقه داری که برای فرار از چنگ قانون به وحشت آفرینی در خیابان‌های مشهد ادامه می دادند هدف شلیک های صبحگاهی پلیس قرار گرفتند و یکی از آنان مجروح شد.
ماجرای تیراندازی در خیابان عباسی
به گزارش حادثه نیوز، ماموران کلانتری آبکوه مشهد هنگام گشت‌زنی بامدادی در حوزه استحفاظی به سرنشینان  یک دستگاه پراید هاچ بک مشکوک شدند که در خیابان رسالت 35 در حال تردد بود. استعلام غیرمحسوس شماره پلاک پراید مشخص کرد که خودروی مذکور سرقتی است بنابراین نیروهای انتظامی بی درنگ وارد عمل شدند و به راننده آن فرمان ایست دادند اما راننده برای فرار از چنگ قانون پدال گاز را فشرد و به تیراندازی هوایی نیروهای گشت نیز توجهی نکرد.
 
بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد تا این که پراید سواران با موانع سنگی در خیابان شهید فرامرز عباسی برخورد کردند. در حالی که یکی از متهمان تحت تعقیب در این حادثه مجروح شده بود دو همدست دیگر وی خودرو را رها کردند و با پای پیاده به سمت بولوار جانباز گریختند. در این هنگام نیروهای انتظامی بعد از شلیک های هوایی و دادن اخطارهای قانونی به ناچار پای یکی از دزدان فراری را هدف گرفتند و در تیراندازی صبحگاهی او را مجروح کردند. در همین حال همدست دیگر وی نیز در محاصره پلیس قرار گرفت و تسلیم قانون شد.
 
با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) سارقان مجروح بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافتند و مورد مداوا قرار گرفتند. در بازرسی از خودروی پراید نیز تعداد 5 حلقه رینگ و لاستیک ، باتری، جک، ابزار‌آلات و کیف حاوی اسناد و مدارک و کارت های بانکی سرقتی کشف شد و این گونه بررسی های دقیق درباره اعضای این باند ادامه یافت.
 
ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که سه سارق 35،32 و39 ساله از دزدان سابقه دار هستند که سوابق متعدد کیفری دارند . بررسی‌های پلیس از صبح روز گذشته در این باره آغاز شده است.
 
منبع: خراسان
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcdsx0f.yt0zj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما