تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۱۰۲۶۰
جالب است ۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان مرگ یکی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی را در واحد بی خطرسازی پسماند‌های این بیمارستان تایید کرد.
جزئیات مرگ فجیع یک کارگر در واحد بی خطرسازی پسماند‌های بیمارستان شهید بهشتی + عکس
به گزارش حادثه نیوز، روح الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان مرگ یکی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی را در واحد بی خطرسازی پسماند‌های این بیمارستان تایید کرد و گفت: این کارگر واحد بی خطرسازی پسماند‌های بیمارستان در پی ورود به دستگاه زباله سوز دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
 
وی گفت: پرونده‌ای برای بررسی این موضوع در مرجع قضایی تشکیل شده است و بعد از بررسی به تناسب اشتباه فردی یا معیوب بودن دستگاه و یا علل احتمالی دیگر با مقصر یا مقصران برخورد قانونی می‌شود.
 
دادستان کاشان با اشاره به اینکه پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان در حال بررسی است، گفت: فرد متوفی  ۴۱ ساله بود.
 
دهقانی گفت: این فرد بعد از مشاهده ایراد در دستگاه زباله سوز یا اتوکلاو وارد آن، دچار سوختگی شدید می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.
 
این کارگر برای باز کردن سیفون دستگاه زباله سوز وارد آن می‌شود که به محض داخل شدن، دستگاه به طور خودکار روشن و در بسته می‌شود و کارگر بر اثر سوختگی در همان لحظات اولیه جان می‌سپارد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdciuraz.t1auq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما