تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۱۰۲۵۷
جالب است ۰
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاچاقچی سلاح گرم هنگام پیاده شدن از اتوبوس خبر داد.
قاچاقچی سلاح گرم با 3 کلت در اتوبوس قم دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاچاقچی سلاح گرم هنگام پیاده شدن از اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح، یکی از قاچاقچیان را شناسایی کردند و مشخص شد نامبرده از طریق شبکه حمل و نقل عمومی قصد انتقال یک محموله سلاح گرم به استان قم را دارد، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در ادامه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل سکونت متهم شناسایی و همچنین اتوبوسی که برای پوشش از آن استفاده کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی استان قم، مأموران به محل از پیش تعیین شده در محور ورودی استان اعزام شدند و متهم در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد شب گذشته حین پیاده شدن از اتوبوس برون شهری دستگیر شد.
 
اسماعیلی با بیان این که در بازرسی از نامبرده ۳ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ قبضه خشاب، ۲۵ فشنگ جنگی و ۳۰ فشنگ شکاری کشف شده است، تصریح کرد: در بازرسی از منزل او نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcefw8z.jh87ni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما