تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۱۰۲۱۲
جالب است ۰
جاده چالوس اکنون در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و به دلیل بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی بسته شد.
آخرین وضعیت جاده چالوس
مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد: محور چالوس مسیر رفت و برگشت به دلیل بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.
 
بر اساس این گزارش ترافیک در محور هراز مسیر رفت و برگشت در برخی از مقاطع نیمه سنگین و در محور سوادکوه و آزادراه تهران – شمال عادی و روان است.
 
محورهای چالوس ، هراز و سوادکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران هستند.
 
جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ
 
 
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در جاده‌های کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر گفت:همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در مناظق کوهستانی الزامی است و پلیس از تردد خودرو‌های بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.
 
او با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و پلیس راه در گردنه‌های برف گیر مستقر هستند از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز به تردد از سالم بودن تجهیزات گرمایشی و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: اگرچه نمک پاشی محورهای کوهستانی همزمان با بارش برف از عصر امروز آغاز شده است اما با توجه به ادامه‌دار بودن بارش برف‌ در جاده‌های کوهستانی رانندگان از تردد شبانه خودداری کنند.
 
آماده باش اداره راه هراز از ظهر امروز
 
نوری پور رییس اداره راه محور هراز از تلاش و آمادگی نیرو‌های این اداره خبر داد و گفت: نیرو‌های راهداری از ظهر امروز در مسیر هراز تا امام زاده هاشم برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده آماده باش کامل بودند و با آغاز بارش برف و باران شروع به برفروبی و نمک پاشی از پلور تا امام زاده هاشم کردند.
 
او ترافیک مسیر پلور تا امام زاده هاشم را نیمه سنگین اعلام کرد و از رانندگان خواست از سفر غیر ضروری در محور هراز خودداری کنند و درصورت ضرورت حتما وسایل و تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

جاده چالوس باز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر شاهد یخبندان در محورهای کوهستانی استان هستیم به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود برای تردد در این مسیرها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
علی زندی فر در این باره اظهار کرد: شامگاه گذشته شاهد بارش برف در محور کرج-چالوس بودیم که این بارندگی باعث شد این مسیر برای ساعاتی مسدود شود.
وی ادامه داد: در همان ساعت اولیه بارش شن ریزی و نمک پاشی در محور انجام وبرف روبی آغاز شد.
وی توضیح داد: با سرعت عمل نیروهای راهداری در پاکسازی مسیر، در حال حاضر تردد در محور کرج_ چالوس به صورت عادی در جریان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز توضیح داد: در حال حاضر شاهد یخبندان در محورهای کوهستانی استان هستیم به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود برای تردد در این مسیرها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
زندی فر گفت: در حال حاضر تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان هم به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcf00dy.w6dxyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما