تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۱۰۲۰۷
جالب است ۰
قاتل فراری که در جریان یک درگیری سال گذشته مرگ یک نفر را در آزادشهر رقم زده بود، دستگیر شد.
عامل جنایت آزادشهر بعد از یک سال دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری قاتل پس از یک سال فرار خبر داد و گفت: سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در سطح شهر،  ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.
 
وی افزود: عاملان درگیری پیش از حضور ماموران از محل متواری شدند و یک نفر در این درگیری به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده که این فرد به علت جراحات وارده با سلاح سرد به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت کرده بود.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
وی گفت: با پیگیری عوامل انتظامی سه نفر از عاملان درگیری که منجر به قتل شده بودند با هوشیاری ماموران در دقایق اولیه شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
 
حسینی با اشاره به متواری شدن متهم اصلی از سطح شهرستان گفت: ماموران با اقدامات فنی و پس از هماهنگی‌های قضائی عامل اصلی که بیش از یک سال متواری بود را در شهرستان ابرکوه استان یزد شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و تا تکمیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcja8ev.uqeyyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما