تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۰۱۸۹
جالب است ۰
درگیری مرگبار که ۳۰ آبان ماه امسال در روستای کیاپی شهرستان میاندرود رخ داد، مرد ۶۰ ساله‌ای به دلیل اختلافی‌که بر سر یک قطعه زمین کشاورزی با چهار خواهرش داشت، هر چهارنفرشان را با سلاح شکاری به گلوله بست که دو نفر از خواهران به نام ساره و پوران در دم کشته شدند و خواهر سوم به نام آذر نیز به بیمارستان منتقل شد، اما در بیمارستان فوت شد و به این ترتیب تعداد مقتولان حادثه تیراندازی به سه نفر رسید.
قتل همزمان 3 خواهر توسط برادر سنگدل در مازندران +تصاویر
به گزارش حادثه نیوز، هنوز چند روز از تشییع پیکر دو خواهر نگذشته است که این بار اهالی روستا دوباره دور هم جمع شدند تا پیکر خواهر سوم را به خاک بسپارند. پدر و مادر آنها هنوز زنده هستند و با از دست دادن سه دختر خود، شرایط خوبی از نظر روحی ندارند. دو فرزند آذر هم به شدت بی‌تاب مادرشان هستند. آنها دست‌کم امید داشتند مادرشان از چنگال مرگ رها شود اما تقدیر این بود که او نیز به خواهرانش بپیوندند.

 
یکی از اقوام این خانواده در مورد علت مرگ آذر می‌گوید:« متاسفانه آذر خانم که حدود ۳۶ سال داشت، بامداد شنبه ششم آذر فوت شد. سلاحی که قاتل با آن تیراندازی کرده بود، شکاری بوده و گلوله‌های آن نیز ساچمه‌ای است. قدرت این ساچمه‌ها هم زیاد است و پس از شلیک مانند ترکش به بدن فرد فرو می‌رود. در صورتی‌که از فاصله نزدیک با این نوع سلاح شلیک شود، بدن فرد مقابل را له می‌کند.
 
روز حادثه هم ساچمه‌ها به سر و صورت و چشم آذرخانم اصابت کرد و باعث شد در بیمارستان ضریب هوشیاری‌اش به شدت کاهش پیدا کند. شدت کاهش ضریب هوشیاری به حدی بود که پزشکان نمی‌توانستند او را جراحی و ساچمه‌ها را خارج‌کنند. همین مساله باعث شد تا آذر خانم هم فوت شود.» به گفته او، آذر دو فرزند دختر و پسر داشت.
 
او در مورد این‌که آیا قاتل یا همان برادر آذر از مرگ خواهرش خبر دارد یا خیر، توضیح می‌دهد:« روز حادثه، قاتل در بیمارستان بستری و پس از بهبود شرایطش به زندان منتقل شد. او چون در زندان است و با بیرون ارتباطی ندارد، هنوز نمی‌داند خواهر سوم‌اش نیز به قتل رسیده است.»
 
«در مورد قصاص قاتل هنوز هیچ تصمیمی از سوی خانواده‌های اولیای دم گرفته نشده و پرونده در مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است.» این را یکی از فامیل قربانیان می‌گوید و ادامه می‌دهد:« از قاتل بازجویی شده و او هنوز هم باور ندارد، او مسبب وقوع این حادثه تلخ باشد.
 
بسیار بهت‌زده است و ناباورانه به حوادثی‌که خود باعث وقوع آن بوده نگاه می‌کند. در هر صورت چون امروز هفتم آذرماه خانواده و فامیل درگیر تشییع پیکر آذر هستند، هیچ صحبتی در مورد وضعیت قاتل و این‌که قرار است چه تصمیمی در مورد او بگیرند، مطرح نشده است. جلسات دادگاه قاتل تشکیل نشده و او باید به صحنه جرم برود و آن را بازسازی‌کند. در هر صورت اقداماتی باید انجام شود و الان زمانی نیست که خانواده‌ها وارد این موضوع شوند. چون به هرحال اولیای دم متعددی دارد که در این مورد باید اعلام موضع‌کنند.»


انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdci3zaz.t1auv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما